zaterdag 9 oktober 2010

My blog did disappear....problems? Hope they are solved now....... Mijn blog verdwenen..........problemen met mijn blog, hoop dat ie nu weer werkt?

Hello dear crafters, hope my blog is working correct now? Via the Elusive blog I could reach my blog, but it's not the easiest way so I hope all is doing well now..............computers are great but when problems appear then...........pffffff, grrrrrr, aaargh. Is it a coincidence; I was really of earth for a couple of days and so is my blog, well dear blog I am back.......now you

Hallo lieve hobbyisten, ik hoop dat mijn blog het weer doet? Via het Elusive blog kun je wel mijn blog bereiken maar het is niet de gemakkelijkste weg. Dus hoop ik dat alles het weer doet..........computers zijn geweldig maar als er problemen komen dan ........pffffff, grrrrr, aargh. Is het toeval, ik was echt een paar dagen van de wereld en mijn blog dus ook, wel mijn lieve blogje ik ben terug ..........en nu jij nog

Till soon, greetz Miranda

5 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    Je blogje wil nog niet echt luisteren. Hihihi. Ik ben er nog via Elusive op gekomen. Maar beter iets, dan niets. Toch.
    Maar het is niet fijn voor je dat je blog het nog niet doet. Hopelijk is het snel opgelosd voor je.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your blog seems to be back - love those border dies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan er rechtstreeks op komen, jij ook weer? Dat kon ik ook, maar nu pas zie ik weer kaarten die je geplaatst hebt, toch iets niet helemaal goed blijkbaar!

    Liefs, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat ik je weer kan bezoeken, het duurde wel lang eer dat de kaarten te zien waren, maar tot mijn verrassing waren ze ineens te zien.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat ben ik blij voor jou en voor mij dat de problemen opgelost zijn, anders moest ik al dat moois dat hier te zien is missen!!!
    Gelukkig ben je terug en...woauw wat voor mooie kaartjes maak je, geweldig!!!
    Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen