maandag 3 mei 2010

Mijn blog is geboren!


Welkom op mijn blog,

Ik ben Miranda Degenaars, 49 jaar, heb 1 zoon Daniel van 4,5 jaar en mijn levensgezel heet Ronald.
Creativiteit loopt als een rode draad door mijn leven en zolang ik mooie dingen kan maken voel ik me gelukkig.
Mijn grootste interesse ligt momenteel in het stempelen, maar tekenen, schilderen, fotografie, en vele andere creatieve zaken kunnen me ook altijd weer boeien.

Eindelijk is het zover dat ik mijn blog maak en de dingen wil delen waar ik zelf veel plezier in heb. Ik hoop hiermee anderen weer te inspireren.......
Kortom alles wat de wereld een stukje mooier maakt is voor mij genoeg.

Tot een volgend berichtje............Miranda

1 opmerking:

  1. Super Miranda, welkom in blogland!
    Zag al gave dingen staan, uiteraard ga ik jou ook volgen!-)

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen